Sofinancerji

 

TERENSKO JAHANJE SLOVENIJA

Osnovni podatki o projektu
  • Naziv projekta: TERENSKO JAHANJE SLOVENIJA
  • Akronim: TERENSKO JAHANJE
  • Tematsko področje: Razvoj osnovnih storitev

 

Partnerji projekta
  • VP: Konjeniški zavod Konji na Bregu
  • P2: Srečna kmetija, Uroš Lipanje
  • P3: Športne dejavnosti, Annelise Pedersen Pavšič s.p
  • P4: Odkup, prodaja in prevoz živine Volk Tomaž s.p.

 

Aktivnosti projekta:
  • razvoj in vzpostavitev 4-dnevne konjeniške krožne poti na relaciji Šembije-Trnje-Landol-Suhorje-Šembije s spremljevalnimi programi,
  • pilotna izvedba krožne poti,
  • nakup opreme in ureditev počivališč za konje,
  • priprava promocijskih materialov in promocija novega produkta,
  • koordinacija in vodenje projekta,
  • promocija projekta.

 

Cilji projekta:

Dolgoročni cilj operacije je oblikovanje in promocija novega turističnega programa, namenjenega konjeniškemu turizmu, s katerim bo operacija prispevala k izboljšanju pogojev za zagotavljanje visoke kakovosti življenja na območju vseh treh občin.

Kratkoročni oziroma operativni cilj operacije so:
  • oblikovanje in vzpostavitev krožne poti, kjer bo potekala 4-dnevna tura s konjem ali opcijske 1-dnevne ture,
  • oblikovanje spremljevalnih aktivnosti znotraj krožne ture (različne delavnice),
  • nakup opreme in ureditev počivališč za konje, potrebnih za izvedbo ture,
  • nadgradnja spletne strani vodilnega partnerja,
  • izvedba aktivnosti za promocijo oblikovanega produkta,
  • pilotna izvedba krožne poti z namenom testiranja novo oblikovanega produkta.

 

Pričakovani rezultati projekta:
  • oblikovana in pilotno izvedena dva nova produkta konjeniškega turizma:
    • 4-dnevna krožna konjeniška pot: Šembije-Trnje-Landol-Suhorje-Šembije; z opcijskimi enodnevnimi potmi med kraji na krožni poti,
    • s spremljevalnimi programi, kot so orientacijske delavnice na poti, spretnostno jahanje,
  • izvedena delavnice za ranljive skupine – otroke, z namenom spoznavanja dela s konji, večje socialne vključenosti, okoljske ozaveščenosti, aktivnega preživljanja prostega časa,
  • izdelan promocijski material: promocijski video krožne poti, ki bo posnet na pilotni izvedbi poti; namen videa je nadaljnje izvajanje promocije produkta, tako v Sloveniji, kot tudi v tujini, preko spletne strani in FB; letaki, nalepke za vozilo, promocijska oblačila,
  • nadgrajena spletna stran vodilnega partnerja,
  • objavljena dva prispevka o operaciji v lokalnih medijih.

 

 

Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja: Evropa investira v podeželje.